BMW e30 1,8 IS 1990 r.

1 Silnik 1,8 is o mocy 209 KM i 217 NM obr max 7400 /mi, 4 przepustnice DBilas Dynamic, sterowanie silnika Ecumasterem, strojenie na hamowni w firmie PROMOTOR, układ wydechowy 4w1 przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5”, sportowe wałki rozrządu, osłona „pancerna” miski olejowej, duża chłodnica wody z elektrowentylatorem dodatkowo sterowanym z kabiny. Skrzynia biegów BMW E36 (krótsze przełożenia), dźwignia zmiany biegów z short shifterem, tylny most ze szperą, przełożenie 4,45. Spojler na klapie tylnej od BMW M3, karbonowy z regulacją ustawienia lotki, klatka bezpieczeństwa Race Cages, szyby boczne tylne z poliwęglanu. Deska rozdzielcza flokowana, fotele kubełkowe, pasy bezpieczeństwa 4 – punktowe, dodatkowe wskaźniki: temperatury oleju, ciśnienia oleju i napięcia akumulatora. Zawieszenie kół P i T obniżone i utwardzone KW, stabilizatory wyczynowe HR z regulacjami. Hamulce kół przednich – tarcze 300 mm, zaciski 4 tłokowe Brembo Porsche, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulce kół tylnych – tarcze 280 mm, zaciski 2 tłokowe, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulec ręczny hydrauliczny.Przekładnia kierownicza z BMW E36 (krótsze przełożenie)
2 STARTY:


03.05.2017 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Tor Kielce)

02.04.2017 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Biała Podlaska)

15.10.2016 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Tor Kielce)

10.09.2016 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Tor Jastrząb)

19.06.2016 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Biała Podlaska)

03.05.2016 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Tor Kielce)

03.04.2016 MOTOINTEGRATOR Classicauto Cup (Motopark Ułeż)

03.10.2015 NOVOL Classicauto Cup (Tor Kielce)

05.09.2015 NOVOL Classicauto Cup (Biała Podlaska)

06.06.2015 NOVOL Classicauto Cup (Motopark Ułęż)

13.09.2014 NOVOL Classicauto Cup (Motopark Ułęż)

03.05.2014 NOVOL Classicauto Cup (Tor Kielce)

28.06.2014 NOVOL Classicauto Cup (Biała Podlaska)
Nasz fanpage
Polub nas na Facebooku
Youtube
Zobacz nasze realizacje
Nasz instagram
Sprawdź nad czym pracujemy