BMW e30 M3 Evo2Replika
1
[PL] Nadwozie po kompleksowej przebudowie na BMW M3 e30 Evo2. Laminaty bardzo dobrej jakości (Plastil) odbite z oryginalnego nadwozia. Drzwi i pokrywa silnika oryginał. Spojler tył z regulowaną lotką z carbonu. Zawieszenie przednie to konwersja z BMW e36. Zawieszenie gwintowane z regulacją. Konwersja maglownicy również z BMW e36 (krótsze przełożenie). Zmieniony krzyżak wałka kierowniczego od wersji ze wspomaganiem. Zawieszenie tył: konwersja z BMW e36 Compact. Belka tył z regulacją zbieżności, oraz kąta pochylenia koła. Układ hamulcowy przód to zaciski Brembo z Porsche 911 (4 tłokowe), tarcze hamulcowe nawiercane, nacinane Rotinger 300mm (wchodzi felga 15 cali), przewody hamulcowe w oplocie stalowym. Tył to zaciski BMW compact e36. Silnik M42B18 + Stroker + Dbilas Dynamic + Customowy układ wydechowy.
[EN]The body has been completely converted to the BMW M3 e30 Evo2. Very good quality laminates (Plastil) reflected from the original body. Original door and bonnet. Rear spoiler with adjustable carbon aileron. The front suspension is a conversion from the BMW e36. Coilover suspension with adjustment. Steering gear conversion also from BMW e36 (shorter ratio). Modified steering shaft cross from the power-assisted version. Rear suspension: conversion from the BMW e36 Compact. Rear beam with adjustable toe-in and wheel camber. The front brake system consists of Brembo calipers from the Porsche 911 (4 pistons), drilled, slotted 300mm Rotinger brake discs (15-inch rim entry), steel braided brake lines. The rear is the BMW compact e36 calipers. M42B18 engine + Stroker + Dbilas Dynamic + Custom exhaust system.
[PL] Nadwozie po kompleksowej przebudowie na BMW M3 e30 Evo2. Laminaty bardzo dobrej jakości (Plastil) odbite z oryginalnego nadwozia. Drzwi i pokrywa silnika oryginał. Spojler tył z regulowaną lotką z carbonu. Zawieszenie przednie to konwersja z BMW e36. Zawieszenie gwintowane z regulacją. Konwersja maglownicy również z BMW e36 (krótsze przełożenie). Zmieniony krzyżak wałka kierowniczego od wersji ze wspomaganiem. Zawieszenie tył: konwersja z BMW e36 Compact. Belka tył z regulacją zbieżności, oraz kąta pochylenia koła. Układ hamulcowy przód to zaciski Brembo z Porsche 911 (4 tłokowe), tarcze hamulcowe nawiercane, nacinane Rotinger 300mm (wchodzi felga 15 cali), przewody hamulcowe w oplocie stalowym. Tył to zaciski BMW compact e36. Silnik M42B18 + Stroker + Dbilas Dynamic + Customowy układ wydechowy.
[EN]The body has been completely converted to the BMW M3 e30 Evo2. Very good quality laminates (Plastil) reflected from the original body. Original door and bonnet. Rear spoiler with adjustable carbon aileron. The front suspension is a conversion from the BMW e36. Coilover suspension with adjustment. Steering gear conversion also from BMW e36 (shorter ratio). Modified steering shaft cross from the power-assisted version. Rear suspension: conversion from the BMW e36 Compact. Rear beam with adjustable toe-in and wheel camber. The front brake system consists of Brembo calipers from the Porsche 911 (4 pistons), drilled, slotted 300mm Rotinger brake discs (15-inch rim entry), steel braided brake lines. The rear is the BMW compact e36 calipers. M42B18 engine + Stroker + Dbilas Dynamic + Custom exhaust system.